LOANPANDA ialah platform perbandingan pinjaman dan perkhidmatan dalam talian sehenti yang menyediakan maklumat dan alatan untuk membantu orang ramai memahami, membandingkan dan memilih produk kewangan yang terbaik di pasaran yang paling sesuai dengan keperluan mereka.
Sukar untuk Menjelajah Pasaran Orang Asing
Anda mendapati sukar untuk mendapatkan pelanggan daripada pasaran yang sejuk (aka untuk menukar orang yang tidak dikenali menjadi pelanggan).
Kekurangan Pemimpin Pelanggan
Anda tidak tahu bagaimana untuk memasarkan perkhidmatan anda untuk menarik pelanggan
Lupakan Membuat Susulan dengan Pelanggan
Anda tidak mempunyai sistem susulan pelanggan yang boleh dilaksanakan
Pengurusan Data Pelanggan yang lemah
Anda mendapati sukar untuk anda mencari data pelanggan tertentu apabila diperlukan.
Bangunan amanah
LOANPANDA berfungsi sebagai platform perantara yang menggalakkan kepercayaan di kalangan pengguna dalam talian, sekali gus memudahkan anda menukar orang yang tidak dikenali kepada pelanggan.
Petunjuk dalam talian
LOANPANDA boleh membantu anda mendapatkan lebih ramai kenalan pelanggan dalam talian dan mengautomasikan penjanaan petunjuk untuk membantu anda mengembangkan perniagaan anda.
Sokongan CRM
LOANPANDA membolehkan anda memanfaatkan sistem pengurusan perhubungan pelanggan (CRM) yang mantap untuk mengurus pelanggan, menjadualkan susulan, menganalisis data, dsb.
Dalam talian ke luar talian
Daripada pelanggan dalam talian, anda boleh mengembangkan pangkalan pelanggan anda dengan cepat dan memperoleh pengguna baharu daripada rangkaian sosial pelanggan sedia ada melalui mulut ke mulut.
Lead Management
menangkap dan mengurus aktiviti petunjuk dengan berkesan untuk menukar lebih ramai daripada mereka kepada pelanggan yang membayar
Pengurusan Kes
jejak status kes dan semua maklumat yang berkaitan untuk memudahkan sokongan perkhidmatan yang lebih baik sepanjang kitaran hayat kes
Peringatan Susulan
dapatkan pemberitahuan untuk menghubungi pelanggan untuk kemas kini maklumat, ucapan perayaan, peringatan hari lahir, dsb
Penyenaraian Hubungi
menyimpan dan mengakses maklumat hubungan semua pelanggan dan petunjuk di satu tempat
Laporan jualan
akses cerapan berguna untuk menjejak kemajuan jualan, menganalisis prestasi jualan, dsb
Mudah untuk Menggunakan
segmen pelanggan dan jalankan kempen pemasaran yang disasarkan terus daripada CRM
Berdasarkan ujian kotak pasir, LOANPANDA telah menjana lebih daripada 4000 petunjuk pelanggan, di mana 6% ditukar menjadi pelanggan dan 5% berjaya mendapatkan pinjaman. Saiz purata pinjaman adalah kira-kira RM450,000. Perunding muda, peringkat pertengahan dan kanan masing-masing menyumbang 5%, 25% dan 60% daripada jumlah penukaran.
Keuntungan yang Lebih Baik
Langkau orang tengah dan akses rangkaian pangkalan pelanggan yang sama sekali baharu daripada saluran dalam talian
Pemilikan Pelanggan
Nikmati kawalan yang lebih besar dalam berinteraksi dengan pelanggan dan fleksibiliti untuk menjual produk yang sesuai
Kesetiaan Pelanggan
Nikmati akses terus untuk membina hubungan bermakna dengan petunjuk aktif dan nikmati kesetiaan pelanggan yang lebih tinggi dengan kadar pembaharuan polisi yang lebih tinggi
Menjadi a LOANPANDA perunding adalah cepat dan mudah!
Isi borang di bawah dan lampirkan dokumen sokongan. Kami akan kembali kepada anda sebentar lagi.
E-mel: crm@loanpanda.com.my
Ikuti Kami